wtorek, 10 marca 2015

Powód mojej długiej nieobecności

                                                                             Hej !
                              
                         
Tak długo mnie tu nie było, prawie miesiąc! Strasznie mi głupio z tego powodu ale właśnie w tym poście wyjaśnię wam moją nieobecność. Mianowicie mój ostatni post był 13 lutego, a zaraz po tym wyjechałam na ferie do babci na wieś. Miałam tam normalnie pisać posty ale niestety, były tam ogromne problemy z internetem. Trzeba było go jakoś dziwnie włączać, ja nie umiałam tego robić i wujek dopiero włączał jak przyjeżdżał a był to już wieczór i w dodatku internet był przez chwilę.. To było męczące, bo w dodatku nawet jeśli był internet to ja dopiero wtedy wychodziłam na dwór..
Gdy wróciłam do domu zaczęła się już szkoła i trzeba było się przyzwyczaić, napisać multum testów oczywiście, tacy kochani nauczyciele. Bo przecież ferie nie są od odpoczynku tylko od nauki prawda? Wstawiam wam zdjęcia jeszcze z ferii, z sesji :)

 



Pamiętacie jak pisałam o tych butach, że muszę je mieć? Udało się! Specjalnie po nie jechałam do Krakowa bo okazało się, że w Katowicach ich nie ma. Ale najważniejsze, że je mam! To najlepszy zakup w moim życiu! Do tej pory zachwycam się tymi butami. Gorąco je polecam! Jeśli jeszcze nie wiecie gdzie je kupiłam to w H&M za 120 czy 140 zł:)

 

Ferie spędziłam w sumie całkiem ok. Ale najgorsze jest to,że znów szkoła. Tak bardzo nie chce mi się tam chodzić a uczyć to już w ogóle. Na szczęście chociaż prze 3 dni mam rekolekcje.

                              

Za nie długo na moim blogu powinien pojawić się nowy wygląd, zrobiony przez Darię. Czekam na niego z niecierpliwością! Ja niestety nie umiem sobie zrobić ładnego wyglądu:(

 

A jak już napisałam o rekolekcjach, co do kościoła. W tym roku idę do bierzmowania i już po prostu nie mam na to siły. Teraz kościół to mój drugi dom bo ciągle każą nam na coś chodzić. Mam tego już serdecznie dość i tylko mnie zniechęcili do kościoła. Księża przesadzają.

 

Moje ferie bardzo umiliło to, że będąc w Katowicach na Greyu, spotkałam moją internetową przyjaciółkę i strasznie się z tego cieszę ! Ma na imię Zuzia i przyjechała ze swoją przyjaciółką Kingą ( która też jest świetna) specjalnie po to żeby się ze mną spotkać ! Było świetnie, ale jak na pierwszy raz trochę się wstydziłam. Planuję kiedyś napisać post o internetowych przyjaźniach:) Zdjęcia z nimi:


                                                                               Od lewej: Kinga, Zuzia, ja, Olga

W piątek, sobotę i niedzielę będzie IEM na który oczywiście jadę! Bez biletów, ale najważniejsze żebym się tam dostała haha. I umówiłam się właśnie z Zuzią i Kingą na piątek tam i znów je zobaczę !!! I jeszcze youtuberów!! To będzie cudowny dzień, nie mogę się już doczekać ! Już stęskniłam się za Zuzią. Pisałyśmy nawet o tym, że może kiedyś do niej przyjadę!;)

 

 

To by było na tyle, przepraszam was za tą nieobecność. Nie mogę się już doczekać mojego nowego wyglądu :)

Podobają wam się zdjęcia z tej sesji? Jak według was reprezentują się te buty? I czy macie jakichś internetowych przyjaciół, lub co sądzicie o takiej internetowej przyjaźni? Czekam na wasze odpowiedzi:)              
                                                 

12 komentarzy:

  1. Czasami taka przerwa jest przydatna :) Śliczne buty, gdzie kupiłaś *o*?

    Mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog!
    Obserwuję! :*
    Cudne zdjęcia trzymaj tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładne włosy! ♥

    http://poziom450.blogspot.com/2015/03/recenzja-krem-tonujacy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, a buty są świetne. Chętnie bym kupiła takie same ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te buty ! :)
    Ja zaczęłam pierwszy rok bierzmowania i też już mam serdecznie dosyc, a wszyscy tak przymuszają :C
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zdjęcia i prześliczne buty!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, bardzo mi się pdobają! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia i fajne buty. musiały Cię naprawdę urzec skoro specjalnie po nie jechałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra, że wróciłaś :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękne włosy,na prawdę zazdroszczę ! :) cieszę się że ferie Ci się udały,mimo iż nie mogłaś napisać notki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, jest mi ogromnie miło gdy wiem, że ktoś czyta mojego bloga i mu się podoba:)